• Paweł Siadaczka

Wizytówki Google Moja Firma wprowadzają 4 nowe funkcje

Google aktualizuje wizytówki Google o cztery nowe funkcje dla firm i wyszukiwarek.

Mapy Google mają cztery nowe funkcje, które poprawiają wygodę użytkowników, a także firm, które korzystają z platformy w celu docierania do klientów.

Oto wszystko, co nowego w Mapach Google, i zobacz, jak może Ci się to przydać.


Wiadomości z Map i wyszukiwarki


Aby ułatwić komunikację między firmami i klientami, Google wprowadza funkcje przesyłania wiadomości do Map i wyszukiwarki.


Firmy ze zweryfikowanym profilem mogą teraz wysyłać wiadomości do klientów bezpośrednio z aplikacji Mapy Google. Wiadomości od klientów pojawią się w sekcji wiadomości biznesowych na karcie aktualizacji.

Wiadomości można włączać i wyłączać w panelu ustawień aplikacji Mapy Google i Google Moja Firma.


Wkrótce Google doda firmom możliwość wyświetlania klientów i odpowiadania na ich wiadomości nie na komputerach.


Klienci mogą już korzystać z wiadomości biznesowych w wynikach wyszukiwania dzięki aktualizacji Postów Google.


Oprócz kliknięcia przycisku „Wiadomość” w profilu firmy klienci mogą teraz rozpocząć rozmowę z dowolnego wpisu utworzonego w Google Moja Firma.


Poniższy przykład pokazuje, jak nowy przycisk „Wiadomość” wygląda.

Google dodaje więcej danych do nowego zestawu statystyk dotyczących wydajności, który został wprowadzony do Google Moja Firma kilka miesięcy temu.


Nowe statystyki śledzą wyniki firmy, mierząc liczbę interakcji klientów zainicjowanych w Mapach i wyszukiwarce.


Google dodaje więcej danych do statystyk skuteczności, które pokażą firmom zapytania, których używają ludzie, aby znaleźć swoje wpisy w Mapach i wyszukiwarce.

Zbiór danych będzie śledzić następujące informacje:

  • Łączna liczba wyszukiwań, które spowodowały wyświetlenie profilu Twojej firmy.

  • Czy wydajność wzrosła czy spadła w porównaniu z zeszłym rokiem

  • Lista wyszukiwanych haseł, których użytkownicy użyli do znalezienia profilu Twojej firmy.

  • Ile razy każde wyszukiwane hasło spowodowało wyświetlenie profilu Twojej firmy.

Na początku przyszłego roku Google doda więcej danych, które pokażą, czy klienci widzieli Twoją firmę w Mapach lub wyszukiwarce oraz czy na komputerach lub komórkach.


Wszystkie dane dotyczące wydajności są dostępne do sześciu miesięcy.


Kanał społeczności


Na karcie Eksploruj w Mapach Google jest dodawany nowy kanał społeczności.

W kanale użytkownicy znajdą najnowsze recenzje, zdjęcia i posty dodane do Map przez lokalnych ekspertów, osoby, które obserwujesz, oraz firmy oferujące jedzenie i napoje.

To jeszcze jeden powód, aby regularnie aktualizować informacje o firmie, jeśli pracujesz w branży spożywczej. Im częściej publikujesz post lub dodajesz inne rodzaje treści do swojego profilu, tym częściej możesz pojawiać się w kanale społeczności.


Wkład użytkowników Street View


Google przeprowadza pilotażowy test nowej funkcji, która umożliwi użytkownikom przesyłanie zdjęć do Street View wyłącznie za pomocą telefonu.


Korzystając z aplikacji Street View, użytkownicy mogą rejestrować serię połączonych zdjęć podczas poruszania się ulicą lub ścieżką.


Po nagraniu i opublikowaniu materiału filmowego w aplikacji Street View Google automatycznie obróci, umieści i połączy sekwencję zdjęć.


Ta funkcja może okazać się przydatna dla firm na obszarach bez najlepszego zasięgu Street View. Może również służyć do przesyłania zaktualizowanych zdjęć do Street View z zewnątrz Twojej firmy.


Funkcja beta zdjęć z połączeniem Street View jest teraz dostępna dla osób korzystających z aplikacji z urządzeniem z Androidem zgodnym z ARCore w Toronto, Kanadzie, Nowym Jorku, Nowym Jorku i Austin w Teksasie, a także w Nigerii, Indonezji i Kostaryce. Wkrótce więcej zostanie dodane więcej regionów - w tym Polska.



46 wyświetlenia0 komentarz
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO