• Bartosz Piasecki

Jak Google identyfikuje poszczególne fragmenty strony internetowej

Google udostępnia więcej informacji o nadchodzącej zmianie, co pozwoli jej zidentyfikować poszczególne fragmenty strony internetowej.

Public Search Liaison, Danny Sullivan, podaje więcej szczegółów na temat nadchodzącej zmiany, która poprawi 7% globalnych zapytań.


Wkrótce Google będzie w stanie zidentyfikować poszczególne fragmenty strony internetowej, co pomoże w zrozumieniu, jak trafna jest strona dla danego zapytania.


Aktualizacja ta została ogłoszona w zeszłym tygodniu.


Nadchodząca zmiana pociągnęła za sobą własną serię zapytań od społeczności SEO, a Sullivan chce wyjaśnić sprawę w wątku na Twitterze.


Jak działa identyfikacja przejścia?


Google tradycyjnie ocenia stronę internetową jako całość, aby określić, na ile jest ona powiązana z zapytaniem.


Staje się to trudne w przypadku bardzo długich stron internetowych lub stron, które dotyczą wielu tematów.


Strona internetowa z dużą ilością treści może nieumyślnie osłabić tę część, która jest szczególnie istotna dla zapytania użytkownika.


Nowa technologia Google pozwoli lepiej zidentyfikować i zrozumieć te kluczowe fragmenty.

Może to pozwolić na pojawienie się stron w wynikach wyszukiwania, które wcześniej mogły nie być postrzegane jako istotne dla określonych zapytań.


Sullivan twierdzi, że nie ma nic specjalnego, co musieliby zrobić SEO lub właściciele witryn, aby przygotować się na tę zmianę.

„Oznacza to po prostu, że w niektórych przypadkach możemy teraz lepiej radzić sobie z wyświetlaniem treści, bez konieczności wykonywania pracy przez twórców”.

Sullivan podkreśla, że ​​ta aktualizacja nie oznacza, że Google rozpocznie indeksowanie poszczególnych fragmentów niezależnie od stron internetowych, do których należą.

Po wprowadzeniu tej zmiany Google będzie nadal indeksować pojedyncze strony i uwzględniać całe strony pod kątem rankingu.


Fragmenty stron internetowych staną się dodatkową kwestią, którą Google weźmie pod uwagę przy ustalaniu rankingu stron.


Kiedy ta zmiana zostanie wprowadzona?


Nie wiadomo jeszcze, kiedy Google wprowadzi tę aktualizację do wyników wyszukiwania.

Zapytany o szacunkowe ramy czasowe, Sullivan mówi, że Google dostarczy informację, gdy zmiana wejdzie w życie.


15 wyświetlenia
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO