• Paweł Siadaczka

Nowości w wizytówkach Google Moja Firma

Google Moja Firma wdraża nowe atrybuty informujące o środkach bezpieczeństwa i higieny pracy.

Firmy mogą teraz informować o wdrożonych procedurach BHP, które zostały podjęte, aby chronić klientów podczas pandemii - bezpośrednio w wizytówkach Google Moja Firma.


Uświadomienie klientom wysiłków podejmowanych w celu zapewnienia im bezpieczeństwa może mieć ogromne znaczenie przy wyborze jednej z firm przez użytkowników.


Atrybuty w profilu Google Moja Firma zostały zaprojektowane tak, aby przyciągać uwagę użytkowników, podkreślając ważne aspekty konkretnych usług.


Użytkownicy mogą korzystać z atrybutów, aby podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące konkretnych miejsc.


Nowe atrybuty dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa, które firmy mogą dodawać do swoich wpisów, obejmują:

  • Kontrolowana jest temperatura ciała pracowników

  • Personel nosi maseczki

  • Wymagana kontrola temperatury

  • Wymagana maseczka

Atrybuty dotyczące zdrowia - wizytówki Google Moja Firma

Wiemy już, że te atrybuty zaczęły już pojawiać się we wpisach Google Moja Firma na komputerach i urządzeniach mobilnych.


Atrybuty dotyczące zdrowia i higieny dołączają zatem do rozszerzającej się listy atrybutów, które Google dodał w bezpośredniej odpowiedzi na pandemię.


Jeśli przegapiłeś niektóre z poprzednich aktualizacji, oto przegląd wszystkich nowych atrybutów dodanych do Google Moja Firma w ciągu ostatnich kilku miesięcy.


Atrybuty Google Moja Firma związane z pandemią


Atrybuty lokalnych restauracji


Google zaczął dodawać nowe atrybuty GMF w odpowiedzi na pandemię w maju , zaczynając od:

  • Odbiór przy krawężniku

  • Dostawa bezkontaktowa

  • Zjedz na miejscu

Zostały one wprowadzone w czasie, gdy firmy zaczęły ponownie otwierać się po przymusowych blokadach.


Atrybuty sprawiają, że od razu staje się jasne, które restauracje są otwarte i w jakim stopniu.


Dlatego klienci nie muszą zgadywać, kiedy szukają restauracji na zamówienie.


Atrybuty usług online


W czerwcu Google kontynuował wdrażanie nowych atrybutów Google Moja Firma, koncentrując się na usługach online. Nowe atrybuty usług online obejmują:

  • Opieka online

  • Spotkanie online

  • Szacunki online

  • Zajęcia online

Znaczenie usług internetowych w tym czasie nie zmniejszyło się ani trochę od czerwca, więc te atrybuty są nadal tak samo istotne.


Kiedy wprowadzono tę aktualizację, przewidywaliśmy, że wkrótce zobaczymy atrybuty Google Moja Firma związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem:

„Ponieważ firmy zaczynają się teraz ponownie otwierać, przewidujemy, że następna fala atrybutów będzie związana ze środkami bezpieczeństwa firm. W przyszłości firmy mogą na przykład określić, czy maski są obowiązkowe, czy opcjonalne ”.

Otrzymanie tych aktualizacji zajęło kilka miesięcy, ale z pewnością mieliśmy rację.


Co dalej z atrybutami Google Moja Firma?

Gdybyśmy mieli dokonać innej prognozy, myślimy, że następna fala atrybutów będzie związana z maksymalnymi przepustowościami lokalizacji.


Gdy pogoda się ochłodzi, wiele restauracji i barów będzie zmuszonych zamknąć patia.


Kiedy tak się stanie, ważne będzie, aby wiedzieć, ilu klientów może przebywać w danym miejscu, ile osób może siedzieć przy jednym stole i tak dalej.


Informacje te można wykorzystać podczas planowania wieczornego wyjścia, zwłaszcza dla osób wyjeżdżających w grupie.


Jak dodać atrybuty do swojej wizytówki w Google Moja Firma


Firmy mogą dodawać nowe lub istniejące atrybuty do swoich wizytówek w Google Moja Firma, wykonując poniższe czynności:

  • Zaloguj się w Google Moja Firma.

  • Otwórz lokalizację, którą chcesz zarządzać.

  • W menu kliknij Informacje .

  • Znajdź „ Dodaj atrybuty ” i kliknij Edytuj .

  • Możesz wyszukać atrybut, który chcesz dodać, lub przewinąć wszystkie opcje dostępne dla Twojej firmy.

  • Po zakończeniu aktualizacji atrybutów kliknij Zastosuj .


www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com




18 wyświetlenia
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO