• Paweł Siadaczka

[NEWS]: Wizytówka Google pozwala firmom wyróżnić swoje usługi online

Google po cichu wdrożył cztery nowe atrybuty, które firmy mogą dodać do swojej wizytówek Google Moja Firma.


Google wprowadza cztery nowe atrybuty, dzięki którym firmy mogą wyróżnić swój wpis w Google Moja Firma w wynikach wyszukiwania.


Oficjalnie Google informuje, że następujące cztery atrybuty zaczęły pojawiać się w panelach wiedzy biznesowej:

  • Opieka online

  • Spotkanie online

  • Wyceny online

  • Zajęcia online

Firmy mogą dodawać te i inne istniejące atrybuty do swojego profilu GMF, a Google może wyświetlać je w wynikach wyszukiwania dla odpowiednich zapytań.


Oto przykład, jak wygląda nowy atrybut „Opieka online” w wynikach wyszukiwania.

Atrybuty w profilu Google Moja Firma mają na celu przyciągnięcie uwagi użytkowników poprzez wyróżnienie ważnych ofert usług.

Internauci mogą teraz używać atrybutów, aby podejmować bardziej świadome decyzje o tym, z czyich usług skorzystać.


Atrybuty tradycyjnie były dostosowywane do osób odwiedzających to miejsce osobiście, takich jak „Wi-Fi”, „siedzenia na zewnątrz” i tego rodzaju rzeczy.


Ponieważ wiele firm wciąż musi być zamkniętych, nastąpiło przesunięcie w kierunku oferowania usług online. W niektórych przypadkach firmy obsługują klientów online po raz pierwszy w życiu.


Obecnie ludzie szukają w Internecie alternatyw dla usług, do których nie mogą już uzyskać dostępu osobiście. Może to obejmować lekarzy, instruktorów fitness, terapeutów i innych.


Biorąc pod uwagę nagłą zmianę usług oferowanych przez firmy i zmianę usług, których ludzie szukają, czas odpowiednio zaktualizować Google Moja Firma.


Jak dodawać atrybuty do swojego wpisu w Google Moja Firma


Firmy mogą dodawać nowe atrybuty lub istniejące atrybuty do swojego wpisu w Google Moja Firma, wykonując następujące czynności:

  • Zaloguj się do Google Moja Firma.

  • Otwórz lokalizację, którą chcesz zarządzać.

  • W menu kliknij Informacje .

  • Znajdź „ Dodaj atrybuty ” i kliknij Edytuj .

  • Możesz wyszukać atrybut, który chcesz dodać, lub przewinąć wszystkie dostępne opcje swojej firmy.

  • Po zakończeniu aktualizacji atrybutów kliknij przycisk Zastosuj .

Pamiętaj, że wszystkie firmy nie mają dostępu do wszystkich atrybutów. Dostępne atrybuty różnią się w zależności od kategorii firmy.


Na przykład jest mało prawdopodobne, aby miejsce dostawy pizzy mogło dodać atrybuty, takie jak „opieka online” i „zajęcia online” do swojego wpisu GMF.


Jeśli Twoja firma ma jeden z czterech nowych atrybutów jako oferty usług, prawdopodobnie będziesz mieć do nich dostęp w GMF.


Od czasu wybuchu pandemii Google wprowadza stały strumień aktualizacji platformy GMF. W mniej nić miesiąc, Google po raz drugi dodało nowe atrybuty.


W maju Google Moja Firma dodała trzy nowe atrybuty, aby pomóc restauracjom podkreślić, czy oferują usługi spożywania posiłków, na wynos lub dostawy.


Gdy firmy zaczną się teraz ponownie otwierać, przewiduję, że kolejna fala atrybutów będzie związana ze środkami bezpieczeństwa firm.


W przyszłości firmy mogą na przykład podkreślać, czy maski są obowiązkowe czy też opcjonalne.


Ważne może się okazać podkreślenie przez firmy ich maksymalnej wydajności. Następnie użytkownicy mogą korzystać z prognoz ruchu w sklepie, aby sprawdzić, czy jest to dobry czas na wizytę.


To tylko spekulacje - choć wyobrażam sobie, że nie potrwa długo, zanim zobaczymy więcej aktualizacji GMF, gdy firmy dostosują się do „nowej rzeczywistości”.


www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com


16 wyświetlenia
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO