• Paweł Siadaczka

[News]: Facebook testuje narzędzia e-mail marketingu dla profili biznesowych

Od dzisiaj startujemy z nową formą wpisów na naszym blogu - mianowicie, regularnie będziemy dodawać newsy ze świata e-marketingu. Tyle tytułem wstępu.


Facebook testuje nowy zestaw narzędzi, które umożliwią stronom biznesowym wysyłanie e-maili marketingowych za pośrednictwem platformy Facebook.



Strony firmowe na Facebooku mogą wkrótce mieć możliwość wysyłania e-maili marketingowych za pomocą nowego zestawu narzędzi, które są obecnie testowane.

Narzędzia pozwolą małym i średnim firmom przesyłać listy kontaktów i redagować e-maile marketingowe w przyjaznym dla użytkownika interfejsie.

Firmy mogą wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio za pośrednictwem platformy Facebook, a następnie śledzić ich wydajność.


E-maile marketingowe na Facebooku wykryte we wczesnych testach


Test został niedawno zauważony przez dużego, zagranicznego sprzedawcę mediów społecznościowych Meg Coffey, który udostępniła zrzuty ekranu na Twitterze.




Według zrzutów ekranu wygląda na to, że strony, które mają dostęp do tego narzędzia, otrzymają taką opcję na lewym pasku bocznym.

Po kliknięciu karty: Marketingowe wiadomości e-mail pojawi się ekran z monitem strony o potwierdzenie adresu e-mail.


Zawiadomienie brzmi:

„Połącz się ponownie z subskrybentami poczty e-mail za pomocą e-maili marketingowych. Wybierz odbiorców, spersonalizuj swój projekt i śledź wydajność w jednym miejscu. Potwierdź adres e-mail strony, aby rozpocząć ”.

Gdy menedżer danego profilu potwierdzi swój adres e-mail, będziesz mógł rozpocząć dodawanie kontaktów e-mail do listy subskrybentów. Dane kontaktowe subskrybentów można wprowadzić indywidualnie lub przesłać z arkusza kalkulacyjnego.


Przed dodaniem jakichkolwiek danych kontaktowych Facebook poprosi menedżerów stron o potwierdzenie, że otrzymali zgodę na wysyłanie wiadomości promocyjnych do tych kontaktów.


Facebook potwierdza test e-maili marketingowych


W oświadczeniu dla Adweek rzecznik Facebooka potwierdził, że firma testuje narzędzia e-mail marketingu.

Mówi się, że test jest ograniczony do niewielkiej liczby małych i średnich firm.

Oto pełne oświadczenie:

„Testujemy nowe narzędzia e-mail marketingu w niewielkiej liczbie firm, aby pomóc im skuteczniej powiadamiać klientów o zmianach w ich usługach i działalności.
Przed podjęciem decyzji o dalszym rozszerzeniu sprawdzamy, czy te narzędzia są korzystne dla przedsiębiorców. ”

Jak wspomniano, jeśli ta funkcja okaże się korzystna dla firm, może zostać wdrożona szerzej.Ta funkcja może być najbardziej korzystna dla firm, które obecnie nie mają własnego narzędzia do marketingu e-mailowego.



Komentarz SEOmotive.pl:

Narzędzia marketingu e-mailowego Facebooka oferują MSP szybki, łatwy i bezpłatny sposób wysyłania wiadomości promocyjnych na dużą skalę i śledzenia ich wyników.

Firmy, które już dysponują rozwiązaniem do marketingu e-mailowego, prawdopodobnie nie uznają tych narzędzi za wystarczająco solidne, aby przełączyć się z obecnie używanego.


Z drugiej strony dla firm, które dopiero zaczynają korzystać z e-mail marketingu, jest to dobry sposób na rozpoczęcie pracy. Warto zauważyć, że firmy nadal muszą uzyskać kontakty, aby wyrazić zgodę na promocyjną listę mailingową.


To narzędzie nie wysyła e-maili marketingowych do wszystkich użytkowników, którzy lubią określoną stronę lub coś podobnego. Strony muszą przesyłać własne listy mailingowe, ponieważ polubienie strony to nie to samo, co przyznanie zgody na otrzymywanie wiadomości e-mail.


www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com



10 wyświetlenia
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO