• Daria Zawada

Najpierw strategia SEO - później strona internetowa

Aktualizacja: kwi 27

Określenie najlepszych słów kluczowych dla Twojej witryny to tylko połowa procesu SEO. Teraz nadszedł czas, aby dowiedzieć się, gdzie i jak z nich korzystać. W tym artykule wyjaśnię Ci różne sposoby wykorzystania słów kluczowych i optymalizacji witryny w celu zwiększenia szans, by Twoja witryna była widoczna w wynikach Google.


Wszystkie prace optymalizacyjne można podzielić na dwie podstawowe kategorie: Czynności, które możesz zrobić na swojej stronie i czynności, które możesz zrobić na zewnątrz strony - lub w języku branżowym: On-Page SEO i Off-Page SEO.

On-Page SEO

SEO na stronie odnosi się do wszystkiego, co możesz zrobić w swojej witrynie, aby pomóc wyszukiwarkom zrozumieć Twoją witrynę i zwiększyć szanse, że uzyskasz wyższą rangę dla docelowych słów kluczowych - a mianowicie strategicznie wykorzystasz słowa kluczowe w treści witryny. Pozostała część tego rozdziału poświęcona jest nauce wszystkiego, co musisz wiedzieć o SEO poza swoją stroną.


Off-Page SEO

SEO poza stroną odnosi się do wszystkich działań, które możesz wykonać na zewnątrz swojej witryny - w Internecie, aby ustanowić swoje autorytety i pomóc w rankingu witryny. Obejmuje to pobieranie linków z innych stron internetowych, pisanie blogów dla gości, publikowanie na portalach społecznościowych lub pisanie na forach.


Planowanie strony z myślą o pozycjonowaniu

Wiele osób zaczyna myśleć o SEO dopiero po uruchomieniu ich strony internetowej. Kilka tygodni lub miesięcy po opublikowaniu swojej strony zaczynają się zastanawiać, dlaczego nikt jej nie odwiedza. W tym momencie wielu właścicieli firm decyduje się zainwestować środki w SEO. Od samego początku przygotuj się na sukces w wyszukiwarkach: weź pod uwagę Google podczas planowania swojej strony internetowej, na długo zanim zaczniesz stanie się ona on-line.

Jeśli masz już stronę internetową, nie martw się - nie jest za późno, aby dać jej świetne pozycjonowanie! Wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci bez względu na to, czy twoja witryna jest w fazie planowania, czy jest już opublikowana.


Tutaj dowiesz się: Dlaczego słowa kluczowe są sercem SEO?


Jako właściciel witryny wiesz, że im bardziej trafne słowa kluczowe używane na stronie www, tym bardziej prawdopodobne, że wyszukiwarki pokażą Twoją witrynę Twoim nowym Klientom. Ta koncepcja jest podstawą SEO. Zanim zaczniesz budować witrynę, określasz słowa kluczowe, które chcesz promować. Następnie używasz tych słów zarówno w swojej witrynie, jak i wszędzie, gdzie sprzedajesz swoje produkty czy usługi w Internecie.

Aby udoskonalić swoje słowa kluczowe, spróbuj określić niszę dla swojej firmy. Jest to w rzeczywistości jeden z najlepszych sposobów opanowania SEO. Promując swoją stronę na jedną konkretną frazę, możesz skorzystać z ogromnego zasięgu Internetu, aby przyciągnąć dużą bazę klientów, którzy są naprawdę zainteresowani Twoją niszą.

Im bardziej konkretna jest twoja nisza, tym łatwiej będzie odróżnić się od konkurencji. Bardziej prawdopodobne jest pojawienie się w Google w SERP, jeśli pracujesz nad przyciągnięciem małego, konkretnego segmentu rynku - ponieważ, jak już wiemy - łatwiej jest być dużą rybą w małym stawie. Innymi słowy, możesz uzyskać wysoką rangę w przypadku mniej konkurencyjnych fraz wyszukiwania łatwiej i szybciej niż w przypadku bardzo często zadawanych zapytań.



Powiedzmy, że jesteś wykonawcą konstrukcji i mebli drewnianych w małym mieście. Na swojej stronie pisz o sobie jako ekspercie w konkretnym rodzaju konstrukcji, opisując się jako najlepszy w tej niszy. Możesz skoncentrować się na budowie przyjaznej dla środowiska (ekologia jest bardzo "modna" w ostatnim czasie), przebudowie kuchni lub renowacji domu. Następnie upewnij się, że wszystkie Twoje materiały marketingowe, zarówno w trybie offline, jak i offline, odzwierciedlają tę specjalizację. Chociaż możesz nie być jedyną firmę w mieście, wkrótce znajdziesz się numerem 1 dla fraz wyszukiwania związanych z Twoją specjalizacją.


Wskazówka SEOmotive:

Aby zapewnić sobie najlepszą pozycję w rankingach wyszukiwarek, musisz dokładnie zbadać swoją konkurencję i zdecydować, jakie słowa kluczowe chcesz zbudować, zanim zbudujesz witrynę. SEO nie powinno być refleksją tylko w procesie budowania strony internetowej, ale raczej czymś, co rozważasz na każdym kroku, od planowania stron i układu strony, do pisania treści i etykietowania obrazów.


Zrozum swoje najbliższe otoczenie

Część planowania SEO to szczegółowe badanie rynku. Zrozumienie konkurencji pomoże Ci zdecydować, w jaki sposób chcesz się umiejscowić w Google i dla których wyszukiwanych haseł masz najlepszy wynik w rankingu. Zacznij od wyszukiwania w wyszukiwarce haseł, które Twoim zdaniem potencjalni klienci będą poszukiwać. Jeśli strony konkurentów pojawiają się w zapytaniu, jest to silna wskazówka, że ​​wyszukiwana fraza jest trafna.

Zwróć uwagę na to, gdzie (jeśli w ogóle) pojawiasz się w wynikach. Badanie rynku dostarczy Ci cennych informacji na temat twojego otoczenia konkurencyjnego, a także posłuży jako test bazowy. Za kilka miesięcy możesz spojrzeć wstecz na wyniki początkowego badania rynku, aby zobaczyć, jak SEO poprawiło pozycję Twojej witryny w Google.


www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com


 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO