• Sławomir Jułga

Jak stworzyć profesjonalną stronę internetową w 2019 roku? Część I.

Aktualizacja: 26 wrz 2019

Obiecaliśmy, że nie tylko temat Google będzie poruszany na naszym Blogu, więc lecimy z aktualnymi poradami dotyczącymi strony internetowej na miarę współczesnych czasów!


Wszyscy mamy tendencję do przyjmowania rzeczy za pewnik. Dzięki technologii dokonującej gigantycznych skoków zawsze możemy wykonać więcej zadań, nawet nie zdając sobie sprawy z ich złożoności. Zobacz, jak łatwo jest uzyskać dostęp do dowolnego filmu w telefonie (twój trzyletni siostrzeniec już to robi, jedną ręką) lub znaleźć miłość jednym ruchem kciuka.


Strona internetowa - zrób to sam!

Samo stworzenie strony internetowej jest jednym z tych cudów, które stały się rzeczywistością. W 2019 roku, dzięki ewolucji twórców stron internetowych, każdy może zaprojektować swoją własną stronę, z której może być naprawdę dumny - i sprawić, że odwiedzający ją użytkownicy będą pod wrażeniem. Tak, jest to możliwe, nawet jeśli nie masz dyplomu z informatyki lub projektowania.


W obecnych czasach, niezliczona liczba dostępnych profesjonalnych aplikacji (sklep internetowy, rezerwacje itp.) ułatwia generowanie przychodów, pielęgnowanie społeczności fanów i promowanie Twojej marki. Innymi słowy, witryna nie jest już piękną witryną sklepową - jest centrum życia biznesowego w świecie online. I nie możesz sobie pozwolić na jej brak. Kropka.


Jak zacząć? Oprócz tradycyjnej filiżanki kawy i czasu na inwestowanie, potrzebujesz podstawowej wiedzy, aby postawić Cię na właściwej drodze. O to właśnie chodzi w tym kompletnym przewodniku. Od wyboru narzędzia do tworzenia witryn do roszczenia o podstrony oraz od tworzenia treści po znalezienie się w Google.


Oto wszystkie kroki potrzebne do stworzenia profesjonalnej witryny w 2019 roku

  1. Ustaw swój cel

  2. Wybierz narzędzie do tworzenia witryn - dlaczego powinieneś wybrać Wordpress?

  3. Zdefiniuj układ swojej strony

  4. Wybierz swoją nazwę domeny

  5. Zbierz swoje treści

  6. Dodaj odpowiednie podstrony

  7. Postaw użyteczność na pierwszym miejscu

  8. Rób swoje SEO

  9. Wybierz profesjonalne narzędzia, których potrzebujesz

  10. Udostępnij wszystkim

  11. Współdziałaj z odwiedzającymi

  12. Zoptymalizuj pod kątem urządzeń mobilnych

  13. Zadzwoń do przyjaciela

  14. Opublikuj - ale stale ulepszaj


1. Ustaw swój cel

Przed rozpoczęciem musisz mieć krystalicznie jasne zdanie na temat tego, co chcesz osiągnąć. Witryna może przybierać różne formy, w tym:

  • Sklep internetowy, w którym możesz sprzedawać swoje produkty na całym świecie.

  • Portfolio do zaprezentowania swojego doświadczenia.

  • Strona docelowa (tzw. Landing Page) promująca kampanię marketingową.

  • Strona internetowa w formie CV, aby przekonać osoby rekrutujące.

  • Blog do dzielenia się wiedzą.

  • Strona z wydarzeniami, np. na wesela, przyjęcia czy imprezy firmowe.

Cokolwiek to jest, Twoja witryna powinna spełniać jeden główny cel i tylko jeden. To nie znaczy, że musi to być jedno zadanie. Na przykład fotograf ślubny może wyświetlać zdjęcia z poprzednich wydarzeń lub pisać artykuły na blogu, ale wszystko to powinno służyć głównemu celowi: nawiązaniu kontaktu z nowymi klientami.


Pamiętaj, że Twoi odwiedzający i roboty Google chcą w mgnieniu oka zrozumieć, o co chodzi w Twojej firmie. Posiadanie wielu głównych celów może prowadzić tylko do zamieszania, co z kolei zwiększa szanse przedwczesnego opuszczenia strony przez odwiedzających.


2. Wybierz narzędzie do tworzenia witryn - dlaczego powinieneś wybrać Wordpress?

Po zidentyfikowaniu celu nadszedł czas, aby wybrać odpowiednie narzędzie do jego osiągnięcia. Kreator stron internetowych (zwany także CMS czyli system zarządzania treścią) to platforma, na której możesz tworzyć, personalizować i publikować strony internetowe - wszystko to z całkowitą niezależnością.




Dziesiątki platform są dostępne na rynku - ale nie wszystkie są takie same. Wahając się nad tym, którego użyć? Wordpress znalazł się na pierwszym miejscu wśród najlepszych twórców stron internetowych na świecie i nie bez powodu. Właściwie z wielu powodów:


Cena: Tworzenie oraz publikowanie witryny jest całkowicie bezpłatne, o ile tylko zechcesz. Jeśli chcesz ulepszyć swoją obecność w Internecie dzięki niektórym dostosowanym funkcjom, takim jak kompleksowe rozwiązanie eCommerce lub niestandardowe nazwa domeny. Dostępne są również zaawansowane pakiety (dodatkowo płatne) ze wszystkim, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces online.


Twój styl, Twój sukces.

Wordpress jest bardzo popularny dla początkujących, którzy lubią wygląd DIY (Zrób To Sam), po doświadczonych projektantów stron internetowych, którzy tworzą strony internetowe dla setek klientów. Wordpress jest jedynym z tych systemów do tworzenia stron internetowych, który oferuje różne kreatywne moduły dostosowane do każdego. Na przykład ADI to pierwsza sztuczna inteligencja, która tworzy witrynę za Ciebie, a AI by Wordpress pozwala zanurzyć się w silniku witryny, aby tworzyć zaawansowane aplikacje, interfejsy API i bazy danych. W ten sposób z pewnością uzyskasz wynik, który idealnie pasuje do Twojej marki i nie przypomina żadnej innej witryny na świecie.


Stworzony przez profesjonalistów dla profesjonalistów.

Ponieważ Twoja witryna jest centrum życia online, Wordpress umieszcza wszystkie potrzebne profesjonalne rozwiązania w jednym miejscu: biuletyny, faktury, bazy danych użytkowników itp. Wszystkie są dostępne z jednego interfejsu, z jednym hasłem do zapamiętania. Ponadto Wordpress sam upewnia się, że twoja strona jest na najwyższym poziomie w branży, od SEO (możliwość natychmiastowego indeksowania przez Google) do bezpieczeństwa (Wordpress zapewnia każdemu z użytkowników możliwości instalacji certyfikat SSL).


Brak bariery wiedzy.

Najbardziej kompletna platforma na rynku nie sprawia jednocześnie, że ​​korzystanie z niej jest trudne. Przeciwnie. Wordpress posiada również narzędzie do tworzenia witryn typu „przeciągnij i upuść”, co oznacza, że ​​możesz umieścić dowolną treść, gdziekolwiek chcesz, używając tylko ruchu myszy. Od obrazów po tekst - wszystko możesz zmienić w kilka sekund, samodzielnie, bez potrzeby korzystania z pomocy strony trzeciej.


Chcesz więcej lub masz palące pytanie? Potrzebuję pomocy?

Nie martw się - nie jesteś sam. Zespół Certyfikowanych Specjalistów z SEOmotive.pl zawsze jest do Twojej pełnej dyspozycji!


Jeżeli jesteś samoukiem - w Internecie dostępne są również tony materiałów zaczynając od tych podstawowych samouczków po zaawansowane treści służące do poszerzenia swojej wiedzy na temat projektowania stron internetowych, marketingu online, SEO i innych.


3. Zdefiniuj układ swojej strony

Fakt: odwiedzający użytkownicy w ciągu 50 milisekund wyrabiają sobie opinie na temat strony internetowej. Dlatego właśnie, przyjazny układ strony niewątpliwie buduje pozytywne pierwsze wrażenie (lub negatywne...). Oczywiście możesz zacząć od zera i sam zbudować fundament swojej strony. Może być to jednak bardzo trudne i czasochłonne, szczególnie jeśli jesteś amatorem. Z pomocą przychodzą Ci szablony.


Zasadniczo, szablony to nic innego jak strony internetowe ze wstępnie zaprojektowanym układem stworzonym przez profesjonalnych projektantów. Aby je dostosować, wystarczy usunąć, dodać lub zmienić dowolny element (tekst, obrazy, kolory itp.). Wordpress oferuje bibliotekę setek bezpłatnych i wspaniałych szablonów stron internetowych, które już zawierają narzędzia potrzebne do każdego rodzaju działalności - np. widżet rezerwacji online, jeśli jesteś instruktorem lub mapę Google, jeśli masz sklep w mieście itp.


Większość szablonów można dostosować do każdej branży. Przy dużym wpływie korzystania z mediów mobilnych i społecznościowych ludzie przyzwyczajają się do przewijania jednej strony. Tendencja ta wyjaśnia rozwój nowego stylu: stron internetowych z jedną stroną główną, gdzie cała treść jest rozłożona na różne sekcje. Ta modna opcja jest zalecana, jeśli nie masz dużo treści tekstowych do wyświetlenia.


Gotowy, aby Twoja kreatywność zamieniła się w rzeczywistość?? Dobry początek to zrozumienie tego, co inni zrobili dobrze. Weź więc długopis i kartkę i zanotuj pomysły podczas surfowania po stronach internetowych i platformach społecznościowych. Możesz także uczyć się od najlepszych, korzystając z naszego Super Bloga.


4. Wybierz swoją nazwę domeny

Krótko mówiąc, nazwa Twojej domeny to Twój adres w Internecie. Tak to widzą użytkownicy w pasku przeglądarki, zaraz za „www”. Wybranie dobrej domeny ma kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu w Internecie. Strony internetowe z określoną domeną są automatycznie postrzegane przez internautów jako bardziej profesjonalne i godne zaufania. Odpowiednio wybrana nazwa domeny pomaga również wyszukiwarkom (takim jak Google i Bing) zrozumieć, o czym jest Twoja witryna, pozytywnie wpływając na SEO.


Wskazówka SEOmotive:

Posiadanie własnej nazwy domeny jest pierwszym krokiem do uzyskania niestandardowego adresu e-mail.


Jak wybrać najlepszą domenę dla swojej firmy? Domena musi być:

  • Krótka - im domena dłuższa, tym większe są szanse, że Klienci go zapomną, bądź nie wpiszą jej prawidłowo.

  • Prosta - unikaj symboli, znaków specjalnych i cyfr.

  • Przejrzysta - nazwa Twojej domeny powinna zawierać nazwę Twojej marki, aby uniknąć pomyłek.

  • Sugestywna

  • : wstaw wskazówkę dotyczącą tego, co robisz bezpośrednio w nazwie domeny, szukając słów związanych z Twoją firmą.


Czy Twoja wymarzona nazwa domeny jest już zajęta?

W sekundę możesz sprawdzić czy Twoja domena jest dostępna do rejestracji - www.whois.pl. Jeśli jest dostępna, nie czekaj, zarejestruj domenę jak. najszybciej, żeby nikt przypadkiem Cię nie ubiegł. Jeśli nie jest dostępna, nie panikuj! Wypróbuj różne odmiany swojego pierwotnego wyboru lub zmień rozszerzenie domeny - sufiks na końcu domeny. Wybierz taki, który pasuje do Twojego rodzaju działalności i ambicji geograficznych.


5. Zbierz swoje treści

Teraz nadszedł czas, aby nabrać praktyki i przygotować materiały, które będą prezentowane w Twojej witrynie. Dotyczy to twoich zdjęć, haseł, filmów, tekstów i innych. Oczywiście bardzo ważne jest, aby Twoje treści były oryginalne, co oznacza, że ​​powinieneś je tworzyć jak najwięcej. W przeciwnym razie upewnij się, że nabyłeś go w legalny sposób. W Internecie dostępna jest ogromna ilość darmowych bibliotek multimediów, ale istnieje również wiele zdjęć i materiałów wideo, które można zakupić.



Zawsze stawiaj jakość, a nie na na ilości. Ludzie czytają o 25% wolniej tekst na ekranie niż na papierze - dlatego są mniej cierpliwi. Jeśli chcesz przyciągnąć ich uwagę, musisz zaprezentować tylko najlepsze treści. Moderacja jest również ważna, ponieważ im więcej treści umieścisz w witrynie, tym dłużej trwa ładowanie. Jeśli odwiedzający będą czekać zbyt długo, opuszczą twoją stronę bez podejmowania jakichkolwiek działań (nazywa się to „odbijaniem” w żargonie projektów stron internetowych) - i pójdą do konkurencji. Rozłóż więc zawartość na różnych stronach i postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami, aby zoptymalizować wydajność witryny.


Na koniec upewnij się, że Twoje treści są w pełni unikatowe. Pomyśl o swojej witrynie jako o osobie online. Powinieneś reprezentować to, kim jesteś, od kolorów po czcionki i logo. Mówiąc o tym, jeśli nie masz jeszcze loga, nadszedł odpowiedni czas by to zmienić. Utwórz swoje logo i umieść je nad menu. Dobrą praktyką jest połączenie go ze stroną główną, aby umożliwić użytkownikom łatwe poruszanie się po witrynie.


Jeśli jesteś nowy w grze marketingowej i nie chcesz angażować się w każdy aspekt tworzenia strony www - zleć to zadania Agencji Interaktywnej SEOmotive. pl.


>> Przejdź do Części 2

www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com


44 wyświetlenia
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO