• Piotr Karolak

Google uruchamia ministronę ze świątecznymi zasobami marketingowymi

Google uruchamia centrum świątecznych zasobów marketingowych, aby pomóc przedsiębiorcom docierać do klientów w wyszukiwarce, Zakupach i Mapach.

Nowe, świąteczne centrum Google dla małych firm jest pełne zasobów, które przedsiębiorcy mogą wykorzystać, aby przygotować się na najbardziej ruchliwy sezon zakupowy w roku.


Ministrona zawiera spersonalizowane rekomendacje, które pomogą firmom dotrzeć do kupujących w wyszukiwarce Google, Zakupach Google i Mapach Google.


Docieranie do klientów online jest szczególnie ważne w tym roku, ponieważ Google wskazuje na badanie, z którego wynika, że ​​71% dorosłych Amerykanów planuje ponad połowę swoich zakupów zrobić cyfrowo.


Ci kupujący twierdzą, że są otwarci na zakupy od nowych sprzedawców, zwłaszcza lokalnych małych firm.


Dokładniej - 66% ludzi w Stanach Zjednoczonych, którzy planują zakupy w tym sezonie świątecznym, twierdzi, że zrobi więcej zakupów w lokalnych, małych firmach.


Google pomaga zapewnić klientom możliwość znajdowania lokalnych firm w internecie, łącząc centrum świątecznych zasobów marketingowych.


Rzućmy okiem na to, co jest do tej pory dostępne i jak marketerzy mogą wykorzystać zasoby, aby ulepszyć swoją strategię online w tym okresie świątecznym.


Świąteczne centrum Google dla małych firm


Świąteczne centrum Google zawiera dwa potężne nowe narzędzia, a także lekcje, transmisje na żywo i przewodniki. Najpierw przyjrzyjmy się nowym narzędziom.


Narzędzia dla przedsiębiorców


Rozwijaj mój sklep Narzędzie "Rozwijaj mój sklep" przeanalizuje doświadczenia klientów w Twojej witrynie i pokaże, jak Twoja witryna radzi sobie w porównaniu z innymi w tej samej kategorii handlu detalicznego.


Po prostu wprowadź adres URL swojego sklepu internetowego, a "Rozwijaj mój sklep" wyświetli dostosowane zalecenia dotyczące ulepszeń.


Wygenerowanie pełnego raportu zajmuje Google kilka godzin, więc pamiętaj o tym przed rozpoczęciem.


Zobacz prezentację wideo nowego narzędzia poniżej:


Google nie prosi użytkowników o weryfikację własności witryny przed utworzeniem raportu, co oznacza, że ​​to narzędzie może być również używane do analizy konkurencji.


To narzędzie jest przeznaczone dla firm, które posiadają sklep internetowy. Jeśli Twoja firma sprzedaje towary tylko w lokalizacji fizycznej, istnieje do tego oddzielne narzędzie.


Lokalna wyszukiwarka możliwości Narzędzie to jest przeznaczone dla małych firm, które chcą przyciągnąć klientów do fizycznej lokalizacji.


Narzędzie zostało stworzone, aby pomóc lokalnym firmom w jak najlepszym wykorzystaniu ich profilu w Google Moja Firma.


Podobnie jak narzędzie "Rozwijaj moją witrynę", "Lokalna wyszukiwarka możliwości" zapewnia spersonalizowane sugestie dotyczące ulepszania profilu firmy w Google.


Zobacz demonstrację wideo poniżej:


Lokalna wyszukiwarka możliwości może być obecnie używana tylko przez firmy ze Stanów Zjednoczonych - niestety. :(


Lekcje marketingowe od Google

Świąteczne centrum Google dla małych firm zawiera kilka krótkich lekcji dla przedsiębiorców, trwających od 4 do 16 minut.


Lekcje obejmują:

  • Jak bezpłatnie wystawiać produkty w Google

  • Ułatwienie klientom znalezienia Twojej firmy

  • Stworzenie skutecznego planu dla mediów społecznościowych

  • Sprawdzone metody SEO

  • Pięć opcji umieszczenia firmy w internecie

Centrum świąteczne zawiera również linki do wielu istniejących przewodników pomocy, które pokazują, jak korzystać z różnych funkcji w Google Moja Firma.


Transmisja na żywo


Świąteczne centrum zawiera co najmniej jedną transmisję na żywo zaplanowaną na październik, a potencjalnie więcej w okresie od teraz do świąt.


14 października Google organizuje godzinną demonstrację na żywo dotyczącą korzystania z Shopify z Google Merchant Center.


Strumień obejmie również, jak korzystać z nowej "Wyszukiwarki możliwości lokalnych" i narzędzi "Rozwijaj mój sklep".


Przedsiębiorcy mogą zarejestrować się bezpłatnie tutaj .


Aby uzyskać więcej informacji na temat wszystkiego, co omówiono w tym artykule, odwiedź Centrum Google dla małych firm.



 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO