• Mateusz Chojnowski

Google "banuje" reklamy związane z zatrudnieniem, mieszkaniami i kredytami

Google Ads ogłosił, że usunie pewne kryteria kierowania demograficznego dla reklamodawców działających w sektorach zatrudnienia, mieszkaniowym i kredytowym.


Aktualizacja nowych zasad reklamowych nastąpi w tym tygodniu. Chociaż w komunikacje Google brakuje szczegółów, oto pierwsze rzeczy, które wiemy.

Kategorie "dotknięte" aktualizacją


Powołując się na swoje istniejące zasady reklamowe, które zabraniają kierowania i wykluczania w oparciu o poufne kategorie, Google doda teraz następujące kategorie do listy:

  • płeć

  • wiek

  • status rodzicielski

  • stan cywilny

  • kod pocztowy

Istniejące kategorie, które zostały już globalnie zabronione w kierowaniu, obejmuj:

  • religia

  • pochodzenie etniczne

  • orientacja seksualna

  • inne dane wrażliwe

Komunikat stwierdza, że „wpłynie na określone typy reklam”, ale nie podano żadnych szczegółów.


Termin zmiany zasad


Zmiana zostanie wprowadzona w USA i Kanadzie „jak najszybciej”, z zobowiązaniem do pełnego wdrożenia do końca roku.


Google dodaje, że zmiany te były opracowywane od pewnego czasu, we współpracy z amerykańskim Departamentem Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast (HUD).


Będą również pracować nad dostarczeniem reklamodawcom wszelkich niezbędnych informacji o akceptowalnych, tzw. uczciwych praktykach.


Google nie jest pierwsze


Ta zmiana prawdopodobnie nie zaskakuje reklamodawców zajmujących się mieszkalnictwem, zatrudnieniem i kredytami. Facebook stworzył podobne zasady nieco ponad rok temu , kiedy zmieniono kierowanie reklam dla sektora finansowego.


Ich nowe zasady oznaczały, że reklamy związane z mieszkaniem, zatrudnieniem i kredytami nie mogły dłużej wykorzystywać kierowania na wiek, rasę lub płeć.


Zakres zmian:

  • Reklamy mieszkaniowe, dot. zatrudnienia lub kredytowe nie mogą być już kierowane według wieku, płci ani kodu pocztowego

  • Reklamodawcy oferujący te usługi będą mieli ograniczone kategorie kierowania

  • Facebook stworzył narzędzie, które pozwoli użytkownikom wyszukiwać i wyświetlać wszystkie aktualne ogłoszenia o nieruchomościach w USA

Komunikaty Google będą pojawiać się w nadchodzących tygodniach.



www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com


17 wyświetlenia
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO