• Paweł Siadaczka

Dlaczego Twoją wizytówką powinna zająć się Agencja?

Aktualizacja: 31 paź 2019


Wizytówki Google to podstawowe narzędzie internetowe dla wielu firm. Z darmowej usługi Google korzystają zarówno przedsiębiorcy małych i średnich firm, jak również duże korporacje, czy znane marki. Niezależnie w jakiej branży działasz Twoja firmowa wizytówka Google Moja Firma powinna być wykonana w sposób profesjonalny, przejrzysty i przyjemny dla oka.


Mimo, że samo stworzenie wizytówki jest trywialnie proste i w zasadzie bez trudu każdy przejdzie proces jej weryfikacji, tak już jej prawidłowa optymalizacja oraz dodanie estetycznych grafik czy zdjęć - dla wielu jest kłopotem. W tej sytuacji, zadaj sobie konkretne pytanie: Czy aby na pewno chcę działać metodą prób i błędów, wyszukiwać tematów na forum Google z potrzebnymi informacjami, czy co gorsza odpuścić temat?

Google Moja Firma, potocznie nazywana wizytówką lub "czerwoną pinezką" to jedna z najpopularniejszych form wyświetlania firm i organizacji w wyszukiwarce Google oraz w Google Mapy. Poprawnie utworzona, zweryfikowana i uzupełniona prawdziwymi informacjami biznesowymi, pomoże Twoim Klientom znaleźć Cię i dowiedzieć się co oferujesz.

Każdy właściciel firmy może zarządzać wizytówką zupełnie bezpłatnie (jest to usługa darmowa). To tak jak profil na Facebooku - również jest bezpłatny. Za co więc Agencje Interaktywne pobierają płatności?

Nie jest tajemnicą, że na polskim rynku działają dziesiątki agencji interaktywnych, które specjalizują się w marketingu Google, Social media, Display, itp. Duże Agencje Interaktywne posiadające status Partnera Google, zatrudniających Certyfikowanych Specjalistów Google Ads profesjonalnie projektują strony www, wdrażają kampanie Google Ads i Facebook Ads, czy właśnie optymalizują wizytówki Google Moja Firma. Czy zatem, "oddanie" swojej wizytówki w ręce Specjalisty jest bezpłatne? Oczywiście nie.


Wskazówka SEOmotive:

Wizytówka Google jest często pierwszą rzeczą jaką widzi w Google Klient, który Cię poszukuje. Dlatego właśnie, powinna być ona perfekcyjnie zoptymalizowana.




Tak jak możesz upiec chleb w domu i nie iść do piekarni (nie płacąc wynagrodzenia za wykonanie usługi), tak możesz stworzyć samodzielnie stronę www, prowadzić swojego Facebooka, czy spróbować prawidłowo zoptymalizować wizytówkę Google i podjąć próbę jej wypozycjonowania - nie ponosząc przy tym większych kosztów. Żeby tego dokonać potrzebujesz w zasadzie tylko dwóch rzeczy.


  • Wiedzy. Jeżeli wiesz jak tworzyć strony, efektywnie prowadzić kampanie reklamowe, czy pozycjonować wizytówkę Google, masz szanse, że Twoje działania zdadzą egzamin. Zadaj sobie jednak pytanie, kto zrobi to lepiej i przede wszystkim efektywniej? Specjalista, który zajmuje się tym codziennie po 8h, obsługując i wdrażając setki stron, wizytówek, itp.? Czy Dietetyk, Mechanik Samochodowy lub Adwokat, który na codzień zajmuje się zupełnie innymi sprawami? Czy oczekiwałbyś dobrej diety ułożonej przez Mechanika Samochodowego? Albo naprawienia samochodu przez prawnika?

  • Czasu. Jeżeli jesteś samoukiem, zdobyłeś potrzebną wiedzę, czas będzie Ci potrzebny do wdrożenia rozwiązań marketingowych. Profesjonalna reklama wymaga poświęcenia niekiedy dziesiątek godzin, a zrobienie jej "po łebkach" więcej Klientów zniechęci do Twojej Firmy, niż przekona.


Z opowiadań moich Klientów wiem, że niektóre firmy próbują pobierać opłaty za sam fakt istnienia wizytówki, często podając się za pracowników Google. Uważaj na takie firmy, gdyż takie praktyki są zwyczajnie nieuczciwe. Musisz wiedzieć, że Google dzwoni do Klientów w bardzo określonych przypadkach i z całą pewnością nie w celu pobierania jakichkolwiek opłat. Dlatego, kiedy już dzwoni do Ciebie ktoś z "cudowną" ofertą za 300 zł na 5 lat - niech zapali Ci się w głowie czerwona lampka. Czy Ty byś chciał pracować dla kogoś za 60 zł rocznie? No właśnie.


Co zyskasz płacąc specjaliście za obsługę i optymalizację wizytówki Google?

  1. Profesjonalny wizerunek, który będzie wyróżniał Twoją Firmę na tle konkurencji.

  2. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

  3. Prawidłowo ustawiony lokalizator na nawigacjach Google Mapy.

  4. Fachowa komunikacja z klientami zostawiającymi opinie na temat Twojej Firmy.

  5. Pewność, że wizytówka nie zostanie zawieszona z powodu błędnie wprowadzanych edycji.

  6. Integracja z Google Ads.

  7. Pomoc techniczna w aspektach obsługi wizytówki.

  8. Czas na prowadzenie firmy, a nie prowadzenie swojej wizytówki.


Usługa optymalizacji oraz jej pozycjonowani jest najtańszą formą reklamy w Google. Zainteresowany? Chętnie opowiemy Ci więcej! :)

#google #googlemaps #wizytówka

www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com


99 wyświetlenia1 komentarz
 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO