• Paweł Siadaczka

Dlaczego czołówka Google MUSI kosztować?

Aktualizacja: lip 31

Być może było tak, że nie słyszałeś wcześniej o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google a jeden z naszych Specjalistów zadzwonił do Ciebie i opowiedział jakie ma to kluczowe znaczenie dla rozwoju Twojej firmy w Internecie. Czekasz z niecierpliwością na podanie kosztorysu, a gdy usłyszysz cenę, myślisz: "Czemu tak drogo?! 300 zł mogę dać...". Jest kilka powodów, dla których dobrze wykonana usługa, nie może tyle kosztować.



Na szczęście masz SEOmotive.pl i odpowiemy Ci na to pytanie. :)


W tym poście przedstawimy trzy powody, dla których dobre SEO kosztuje i jak wybrać Agencję, która będzie pracować dla Ciebie skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.


Dlaczego za SEO trzeba płacić?


Pozycjonowanie jest płatne z trzech powodów:

  • Potrzeba czasu, żeby pokazać wyniki,

  • wymaga dużo zasobów, żeby zbudować i utrzymać kampanię,

  • wymaga specjalistycznej wiedzy, żeby przeznaczony budżet na kampanię nie tylko się zwrócił, ale przynosił wielokrotny zwrot z inwestycj

1. SEO wymaga czasu, aby pokazać wyniki


Inwestując w SEO, nie zobaczysz wyników z dnia na dzień.


Jeśli firma obiecuje dostarczać najwyższe rankingi w ciągu kilku dni, uciekaj od niej jak najszybciej (wyjaśnimy później). Wiarygodne i rzetelne firmy SEO wiedzą (i nie ściemniają swoich Klientów), że pozycjonowanie wymaga trochę czasu, żeby pokazać pozytynwe wyniki - tak działa SEO .



Wskazówka SEOmotive.pl:

Poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania zajmuje co najmniej miesiąc, ale często dużo dłużej.


Jeśli korzystasz z technik zgodnych z warunkami korzystania z usług Google, efektywne działanie i rozpoczęcie ulepszania Twoich rankingów zajmuje trochę czasu.


Pomyśl o SEO jak o ogrodnictwie.


Nie sadzisz nasionka w ziemi i nie spodziewasz się, że w ciągu najbliższych kilku dni zobaczysz dojrzałą roślinę. Roślina potrzebuje czasu, aby rosnąć, a do rozwoju potrzebuje światła słonecznego i wody.


Efektywne pozycjonowanie w Google potrzebuje czasu, aby Twoja witryna stała się w pełni rozwiniętą rośliną.


SEO wykorzystuje kombinację różnych strategii, aby zwiększyć Twoją obecność w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie spodziewasz się, że kilka dni po posadzeniu nasion będziesz mieć w pełni rozwiniętą roślinę, nie możesz oczekiwać, że firma SEO poprawi pozycję Twojej witryny w ciągu kilku dni w sposób etyczny.


Każda Agencja SEO potrzebuje również czas, żeby poznać Twoją firmę, cele oraz samą branżę. Każda branża i firma jest wyjątkowa, więc jest to zrozumiałe.


Opracowanie spersonalizowanej strategii SEO wymaga czasu, ale zapewnić możliwe najlepsze wyniki.


2. Pozycjonowanie wymaga pracy


Patrząc na koszty pozycjonowania, możesz nie rozumieć, dlaczego to aż tyle. Rzeczywistość jest taka, że ​​SEO wymaga dużo pracy. Nie jest to tak łatwe, jak może wydawać się laikowi nie będącemu w branży.


Rzućmy okiem na kilka zadań związanych z SEO:

  • Przeprowadzenie audytu

Zanim jakakolwiek Agencja zajmująca się SEO zacznie sugerować, jak poprawić rankingi, sprawdzi Twoją obecność w Google. Ten audyt pomoże Twojej Agencji ustalić podstawę dla Twoich bieżących działań w zakresie SEO i plan ulepszeń.


Audyt SEO wymaga zasobów do analizy danych oraz do zrozumienia aktualnej pozycji Twojej witryny. Bez audytu SEO nie będziesz wiedział, jak ulepszyć swoją witrynę.


Większość usług SEO zawiera już audyt, natomiast można zakupić usługi audytu SEO oddzielnie.


Możesz również skorzystać z bezpłatnych narzędzi do sprawdzania SEO, aby przeprowadzić podstawowy audyt witryny - natomiast są automaty, które nie pochodzą do sprawy personalnie.


  • Wybór słów kluczowych

Jeśli zależy Ci na udanej kampanii SEO, musisz wybrać odpowiednie słowa kluczowe. Zakupiona usługa pozycjonowania w SEOmotive.pl będzie obejmować badanie i integrację słów kluczowych . Znalezienie wartościowych słów kluczowych dla każdej podstrony w Twojej witrynie i zintegrowanie ich ze sobą zajmuje trochę czasu.

Wskazówka SEOmotive.pl:

Badanie i integracja słów kluczowych wymaga pracy.

Ekspert SEO będzie musiał przejrzeć listy słów kluczowych, aby znaleźć te, które najlepiej pasują do Twojej witryny. Nie wspominając o tym, że będzie musiał znaleźć nowe słowa kluczowe (lub zintegrować podobne słowa kluczowe) na każdej podstronie Twojej witryny!

  • Poprawa zaplecza Twojej witryny

Backend Twojej witryny odgrywa kluczową rolę w rankingu zadań do wykonania. Jeśli Twoja witryna nie jest sprawna technicznie, stracisz potencjalnych klientów dla swojej firmy.

Będziesz także miał trudności z umieszczeniem jej na szczycie wyników wyszukiwania.


Poprawa zaplecza witryny wymaga dużo pracy. Firma SEO oczyści kod, poprawi szybkość strony i zintegruje responsywny projekt . To tylko kilka z wielu czynników, które wpływają na poprawę technicznych zagadnień Twojej witryny .

  • Optymalizacja pod kątem wyszukiwania lokalnego

Optymalizując stronę pod kątem Google, chcesz też dotrzeć do klientów lokalnych.


Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego pozycjonowanie nie kosztuje 300 zł, musisz wiedzieć, że istnieją różne "rzeczy do zrobienia", poza samą stroną internetową np. tzw. lokalne SEO - musisz to wykorzystać, aby konkurować z innymi firmami. Jeśli chcesz osiągnąć wysokie wyniki swojej kampanii, musisz również zadbać usługę Google Moja Firma.


Optymalizacja pod kątem wyszukiwania lokalnego wymaga integracji lokalnych słów kluczowych, a także zgłoszenia praw i skonfigurowania wizytówki Google Moja Firma . Każda Agencja SEO potrzebuje czasu, aby zbudować lokalną "obecność" i pomóc Ci przyciągnąć więcej lokalnych klientów do Twojej firmy.


Poniżej możesz zobaczyć kilka Kancelarii Adwokackich, a wśród nich naszego Klienta - Pana Mecenasa Piotra Waśko. To nie przypadek, że jest TOP 1 w wynikach lokalnych! :)


Ta lista to dopiero początek tego, co należy zrobić przy pozycjonowaniu TWojej strony w Google.


Istnieją dziesiątki "ruchomych" działań i optymalizacji, które są dostarczane wraz z usługami SEO. Gdy zadajesz sobie pytanie „Dlaczego SEO 'tyle' kosztuje?” pomyśl o całej pracy, która została wymienione powyżej, która ma na celu pomóc Twojej witrynie w rankingu wyników wyszukiwania Google.


3. SEO wymaga specjalistycznej wiedzy


Ze wszystkich metod marketingu cyfrowego , SEO jest jedną z najbardziej skomplikowanych i złożonych strategii dostępnych dla Twojej firmy. Jeśli nie masz doświadczenia z SEO, będziesz miał problemy z poprawą wyników w Google.

Wskazówka SEOmotive.pl:

Zatrudniając firmę SEO, płacisz za jej umiejętności i doświadczenie.

Pomyśl o zatrudnieniu firmy zajmującej się SEO, tak jak o wynajęciu mechanika do naprawy samochodu. Jeśli nie masz doświadczenia w naprawianiu samochodów, udajesz się do lokalnego warsztatu i konsultujesz się z ekspertem. Zatrudniając mechanika, płacisz za doświadczonego eksperta samochodowego, który zajmie się Twoim samochodem i rozwiąże Twój problem.


Może to być droższe niż rozwiązanie problemu samodzielnie, ale płacisz za kogoś, kto użyje swojej wiedzy, aby ci pomóc.


Taka sama zasada dotyczy SEO.


Zatrudniając SEOmotive.pl, płacisz ekspertom, którzy pracują nad Twoją kampanią i zapewniają wysokie wyniki Twojej firmy.


Tak więc, gdy zadajesz pytanie „Dlaczego za SEO się płaci?” nie zapominaj, że wynajęcie ekspertów SEO do pracy nad Twoją kampanią jest wliczone w cenę!


Jak znaleźć dobrą Agencję za odpowiednią cenę?


Poznając ceny za pozycjonowanie stron, możesz zacząć się zastanawiać, jak znaleźć odpowiednią firmę za odpowiednią cenę. Ponieważ ceny za takie usługi są bardzo zróżnicowane, kogo wybrać, żeby nie przepłacić?


To trudne zadanie, ale możesz fachowo dotrzeć do właściwej Agencji, wiedząc, co jest dobre, a co złe u dostawcy usług pozycjonowania w Google..

OK : White Hat SEO ("legalne" metody pozycjonowania) NIE OK : Black Hat SEO (zabronione metody pozycjonowania)

Jeśli chcesz zatrudnić odpowiednią Agencję, która najlepiej pasuje do Twojego budżetu, najpierw spójrz jakich metod używa.


Wiele firm pada ofiarą firm SEO, które zapewniają bardzo tanie usługi SEO i obiecują niewyobrażalne wzrosty w rankingach. Jeśli zauważysz, że firma SEO oferuje szybkie podniesienie pozycji w rankingu, najprawdopodobniej korzysta z zabronionych tehnik pozycjonowania.


Black-hat SEO obejmuje takie taktyki, jak:

  • Maskowanie

  • Upychanie słów kluczowych

  • Link farming

  • "Zgłaszanie" konkurencji

  • Kupowanie linków

  • I wiele innych

Jeśli szukasz firm zajmujących się SEO i wspominają one o którejkolwiek z tych taktyk, nie współpracuj z nimi. Black-hat SEO szkodzi Twojemu rankingowi i narusza warunki korzystania z usług Google. Ryzykujesz, że Twoja witryna zostanie zbanowana i obniży ranking.


Zamiast tego skoncentruj się na firmach SEO, które używają technik SEO typu white hat .

Te techniki obejmują:

  • Tworzenie wysokiej jakości treści

  • Używanie słów kluczowych z długiego ogona i ich poprawna integracja

  • Optymalizacja czasu wczytywania witryny

  • Dostosowanie witryny do komórek

  • Optymalizacja nawigacji w celu zapewnienia płynnego przeglądania

To są rodzaje taktyk, które chcesz zobaczyć od Agencji SEO. Możesz zacząć "filtrować" firmy, które stosują te taktyki, do swojej listy i ostatecznie ją zawęzić.

OK : Przejrzyste ceny oraz brak ukrytych opłat NIE OK : Niejasne warunki cenowe.

Ceny to największy problem z SEO. Wiele firm ukrywa swoje ceny, aby pozostać konkurencyjnymi z innymi firmami SEO. Używają go również jako taktyki, aby pozyskać potencjalnych klientów, aby skontaktować się z ich firmą, co kończy się marnowaniem czasu, gdy ich ceny są zbyt wysokie.


Najlepsza firma SEO będzie oferować przejrzyste warunki cenowe.


Przejrzyste ceny oznaczają, że firma nie ukrywa swoich warunków, dzięki czemu wiesz, ile pozycjonowanie będzie kosztować i co otrzymasz za tę cenę. Dzięki temu poczujesz się lepiej poinformowany, zwłaszcza gdy jesteś w procesie podejmowania decyzji.


Nie oznacza to jednak, że powinieneś całkowicie zdyskredytować każdą firmę, która nie ujawnia swoich cen z góry. Nadal możesz skontaktować się z nimi, aby dowiedzieć się o ich cenach i pakietach.


Po prostu lepiej jest współpracować z przejrzystą firmą, ponieważ jest bardziej prawdopodobne, że będą oni otwarcie i szczerze mówić o swoich cenach i usługach.

Skoncentruj się również na agencjach, które z góry podają szczegóły swoich pakietów.

Powinieneś wiedzieć, co masz w swoim pakiecie.


Twoja firma może natknąć się na firmy SEO, które dzielą się swoimi cenami, ale nie ujawniają szczegółów swoich usług. Będziesz musiał zachować ostrożność w przypadku tych firm, ponieważ możesz zapłacić więcej za usługi i funkcje, których nie potrzebujesz.

Jeśli chcesz znaleźć Agencję SEO w najlepszej cenie dla swojej firmy, poszukaj takiej, która oferuje jawne ceny, w tym jasne warunki umowy. Pozwoli Ci to porównać pakiety i zobaczyć, który z nich najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

OK : Pakiety z możliwością dostosowania. NIE OK : Brak możliwości spersonalizowania pakietów.

Pakiety dotyczące pozycjonowania nie powinny być takie same dla wszystkich. Nie powinieneś przepłacać za usługi lub funkcje, których nie potrzebujesz. Jeśli chcesz uzyskać dobry pakiet SEO w realistycznej cenie, poszukaj Agencji, które oferują możliwość spersonalizowania swoich usług względem Twoich potrzeb.

Wskazówka SEOmotive.pl:

Małe przedsiębiorstwo nie będzie potrzebować tak rozbudowanej kampanii SEO jak duże firmy.

Współpracując z firmą, która dostosowuje swoje usługi pod Klienta, otrzymasz kampanię dostosowaną do celów Twojej firmy, takich jak większe przychody lub potencjalna sprzedaż.


Znajdź Agencję, która pasuje do Twojego budżetu


Jeśli masz dość pytań „Dlaczego za pozycjonowanie muszę tyle płacić?” nadszedł czas, żebyś znalazł odpowiednią Agencję, która będzie współpracować z Twoim budżetem i osiągnie wyniki na odpowiednim poziomie. Gdy znajdziesz odpowiednią agencję, otrzymasz kompleksowy, dostosowany do potrzeb plan, który zapewni zyski Twojej firmie.


W SEOmotive.pl oferujemy spersonalizowane, przejrzyste pakiety SEO, które pozwolą rozwinąć Twój biznes online. Dzięki naszemu zespołowi Certyfikowanych przez Google Ekspertów, otrzymasz pakiet który będzie odpowiedni dla Twojej firmy w rozsądnej dla Ciebie cenie.


Aby dowiedzieć się więcej o naszych usługach SEO , skontaktuj się z nami online lub zadzwoń pod numer +48 48 386 83 33 !

www.SEOmotive.pl | www.DajSieZnalezc.pl | www.Siadaczka.com


 

+48 48 386 83 33

© COPYRIGHT 2014-2019 | SEOMOTIVE.PL | ALL RIGHTS RESERVED | POLITYKA COOKIES | RODO